کد خبر: ۵۳۷۱۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
سنی‌نیوز در جریان اغتشاشات پاییزی به عنوان تریبون شخصی مولوی عبدالحمید عمل کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مشرق: بخش سردبیری شبکه سنی‌نیوز از پایان فعالیت‌های خود در روزهای آتی خبر داده است، به نظر می‌رسد که کمبود منابع مالی یکی از مهمترین دلایل پایان کار این رسانه خاص بوده است.

سنی‌نیوز در حالی که مدعی بود اخبار اهل سنت در ایران را پوشش می‌دهد در سال‌های اخیر از ماموریت اصلی خود دور شده و با انتشار برخی اخبار و تحلیل‌های خاص ماموریت به ایجاد اختلافات میان هم‌وطنان اهل سنت و شیعه به ویژه در استان سیستان و بلچوستان داشت، افراط گرایی این شبکه اطلاع رسانی در حدی بود که میان اهل سنت نیز مرجعیت خود را از دست داده و بسیاری آن را رسانه مسجد مکی می‌خواندند.

سنی‌نیوز در جریان اغتشاشات پاییزی به عنوان تریبون شخصی مولوی عبدالحمید عمل کرده و این روزها به دلیل نداشتن اسپانسر مالی به ته خط رسیده است، پیش از این برخی کانال‌های خبری و حتی شبکه‌های ضدانقلاب از سرناچاری مجبور به تعطیلی شده و سنی‌نیوز نیز به همین سرنوشت دچار شده است.

سنی‌نیوز علاوه بر پوشش همه جانبه اخبار مسجدمکی یکی از حامیان شرور معروف «عبدالغفار نقشبندی» نیز بوده است، تا جایی که در مهرماه سال گذشته همراه با رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شکنجه این شخص نیز شده بود!

شبکه تجزیه‌طلبان به کار خود پایان می‌دهد!

جالب آنکه نقشبندی پس از نقش بازی کردن در طول آشوب‌های شهر زاهدان از کشور متواری شده و به عنوان لیدر تجزیه‌طلبان با منافقین ارتباط گرفت، این ارتباط باعث اتحاد تروریست‌های تکفیری با منافقین شد.

نماینده منافقین، با انتقال پیام و قول مریم رجوی به تجزیه طلبان، به آن‌ها اطمینان داده بود که منافقین حق خودمختاری بلوچستان مانند کردستان را علنی به رسمیت خواهند شناخت.

هماهنگی عبدالغفار نقشبندی، حبیب الله بلوچ (سربازی) سرکرده جریان تجزیه طلبی سهاب و نماینده گروهک تروریستی جیش العدل با مهناز صمدی مسئول میز کانادای گروهک تروریستی منافقین باعث افزایش شرارت در مرزهای جنوب شرقی کشور شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها