کد خبر: ۶۲۸۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۳ تير ۱۳۹۱
معاون باشگاه استقلال با انتقاد از قاسم دهنوی گفت: او باید محکم بگوید به خاطر پول به استقلال نیامده و خوشحالم که چنین بازیکنی به تیم ما نیامد.

علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مصاحبه قاسم دهنوی که از وی انتقاد کرده بود اظهار داشت: برای اولین بار در هتل آزادی با دهنوی که در اردوی تیم ملی بود جلسه‌ گذاشتیم که در جلسه اول به تفاهم نرسیدیم. او می‌گوید که مقابلش کاغذ صوری گذاشتیم در حالی که فرافکنی می‌کند. او و امثال او باید بدانند که پوشیدن پیراهن استقلال لیاقت می‌خواهد و خوشحالم که بازیکنی مثل او به این پیراهن نرسید.

وی افزود: دهنوی در جلسه بعد که ما نسخه 5برگی قرارداد را مقابلش گذاشتیم گفت این برگه را امضا نمی‌کند. در این جلسه شخصی همراه دهنوی بود که من نمی‌دانم دلال یا مدیربرنامه بود، همان شخص گفت تا زمانی که پول نگیرد به هیچ وجه دهنوی این نسخه را امضا نمی‌کند چرا که برای دهنوی پیراهن استقلال مهم نیست و پول در اولویت است. من هم به او گفتم این صحبت درست نیست با این حال چون این بازیکن در لیست امیر قلعه‌نویی بود مدارا کردیم اما یک تفاهم‌نامه نوشتیم که اگر تا 28خرداد به وی پول ندهیم می‌تواند با تیم‌های دیگر مذاکره کند.

امیری تصریح کرد: پس از آن روز و قبل از رسیدن 28خرداد چندین بار با دهنوی تماس گرفتم اما نتوانستم او را پیدا کنم. در همین تاریخ او به ما مراجعه نکرد و 12شب همان روز با من تماس گرفت و گفت فردا ساعت 4صبح به تهران می‌رسم. کدام باشگاهی 4صبح باز است که او مصاحبه کرده و گفته در باشگاه استقلال معطل شده است. ضمن اینکه او می‌خواست در تاریخی به باشگاه مراجعه کند که ما جلسات دیگری داشتیم و به خودش هم گفتم، چون در تاریخ غیر از قرار ما مراجعه کرده کارهایش یکی دو روز طول می‌کشد و چکی به تاریخ اول تیر به او دادیم. دهنوی با وجودی که این چک را گرفت، باز هم حاضر نشد برگه قرارداد را امضا کند و گفت در صورت پاس شدن قراردادش را می‌بندد. بازیکنی که به خاطر پول به استقلال می‌آید همان بهتر که نیاید.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه دهنوی گفته چندین بار با او تماس گرفته اما پاسخش را نداده است، گفت: این حرف دروغ است. من حتی بعد از قرارداد با تراکتورسازی با دهنوی تماس گرفتم اما او جوابم را نداد. شب همان روز یک نفر از طرف دهنوی به من زنگ زد و گفت که دهنوی با خانواده‌اش مشورت کرده و تراکتورسازی 50درصد بیشتر از پیشنهاد استقلال به او داده است. می‌خواستیم دقیقا به اندازه سقف قرارداد به دهنوی پول بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: دهنوی حتی چکی که به او داده بودیم را خودش پس نداد و چک را به علی حمودی داد تا به ما بدهد. او باید بداند باشگاهی مثل استقلال نظم و ترتیب دارد و وقتی خارج از قرار به باشگاه مراجعه می‌کند باید این شرایط را هم بپذیرد. چرا او نمی‌گوید به خاطر پول از استقلال رفت و فرافکنی می‌کند. او اگر بخواهد بیشتر از این صحبت کند با اسناد دیگری این مسئله را پیگیری می‌کنیم و نمی‌گذاریم به باشگاه استقلال توهین شود. حرف آخر اینکه آقای دهنوی! نگذار بیشتر از این در موردت حرف بزنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۰
۰
همون بهتر که رفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها